جاذبه های گردشگری کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: دیدنیهای کیش,کلبه هور کیش

سپیده قندچی

تاریخ طرح پرسش: 1396/04/22

 

پرسش: سلام ، در خصوص جاذبه های گردشگری کیش نظیر کلبه هور کیش و تور کیش تعطیلات عید نوروز مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام ، کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش است که بستر آن صخره ای بوده مسافران تور کیش فروردین 97 که علاقه مند به ماهیگیری می باشند اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می نمایند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر می کند, همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب نمایند.

کلبه هور کیش آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند . این کلبه دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران تور کیش بهار 97 و ساکنان این جزیره می باشد .

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود دویست متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری است.

 

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش

 

پرسش : نرخ تور کیش از مشهد,4 نفر هفته جاری

قاسم  درویشی

تازیخ طرح پرسش : 1396/04/19

 

پرسش : سلام، در رابطه با نرخ تور کیش از مشهد برای چهار نفر به تاریخ 22 یا 23 تیر ماه هتل های سه یا چهار ستاره واقع در مرکز شهر با قیمت مناسب ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ : با سلام خدمت شما، حداقل نرخ تور کیش از مشهد برای تاریخ معیین شده به مدت دو شب هتل سه ستاره با امکانات سرو صبحانه ، استقبال فرودگاهی برای هر نفر معادل 435 هزار تومان می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته و همچنین در تور کیش اردیبهشت ماه 97 متفاوت  می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,رزرو هتل و بلیط کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش,معرفی تور کیش و اماکن دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی